Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Τα νέα μου;

Και έλεγα πως δε θα ξαναγράψω κάτι μέσα στις εξετάσεις! Φυσικά και δε το πίστεψα και δε θα άφηνα έτσι το μπλογκ μου! So, I'm here.

Τα νέα μου; Ναι, έχω συνταρακτικά νέα!

~ 2 πρώτα μαθήματα εξετάσεων, γιοκ! Πόσα έμειναν ακόμα; Όσα και να είναι θα περάσουν!
Άλλα με τέτοιο καιρό, που θυμίζει καλοκαίρι, πως μπορώ εγώ να κάτσω να διαβάσω; >.>
Αυτός ο καιρός, σε προκαλεί! Θες να κάνεις βόλτες σε όλη την πόλη και να περνάς καλά! Όχι, να διαβάζεις! Υπομονή, καλοκαιράκι έρχεται♥  








~ Το Σάββατο γιορτάζω! Είναι χαζό, ναι. Άλλα περιμένω πως και πως αυτή τη μέρα!





~Kαι αν αυτό που νιώθω, δε λέγεται έρωτας.. Τότε τι είναι έρωτας;
Τις τελευταίες μέρες νιώθω πιο ερωτευμένη από ποτέ! Ναι, ναι. Δηλώνω ερωτευμένη! Πεταλούδες στο στομάχι, χαμόγελα που δε σταματάνε! Νομίζω πως ναι, είμαι χαρούμενη. Αχ, αυτό το συναίσθημα!



~Τέλος, η φωτογραφική μου, δεν έχει έρθει ΑΚΟΜΑ! Θα την είχα σε δύο εβδομάδες υποτίθεται.. Και την είχα παραγγείλει, πότε; Πριν το Πάσχα αν θυμάμαι καλά. Ναι τότε πρέπει να ήταν.. Υπομονή Ντένια, υπομονή!



The end for today! Καλό διάβασμα και καλή μας συνέχεια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου