Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

BULLSHIT!

Είχα καιρό να γράψω; Ναι είχα.
Αυτό που λένε λοιπόν, θες μία αφορμή, κάτι για να αρχίσεις να γράφεις ισχύει.

Η σημερινή μέρα άρχισε με τις καλύτερες προοπτικές ώστε να συνεχιστεί έτσι..
Είναι ωραίο βλέπεις να νιώθεις φουλ ευτυχισμένη και φουλ ενθουσιασμένη με το που ξυπνάς. Σου δίνει την αίσθηση.. ότι δε ξέρω! Ότι δε θα γίνει τίποτα το οποίο θα σου χαλάσει τη μέρα.
Άλλα πάντα, μα πάντα όμως; Κάτι γίνεται.
ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΑΛΑΑΧ. ο.ο  Πόσο με νευριάζει όταν γίνεται αυτό;


Έφτασε Ιούλιος και το καλοκαίρι σήμερα άρχισε για μένα. God.
Μαθήματα, μαθήματα και πάλι μαθήματα.
Παντού μπροστά μου νομίζω πως βλέπω λατινικά γράμματα που αν τα διαβάσεις θα γράφουν για το πρώτο κεφάλαιο στην ιστορία και την αγροτική μεταρρύθμιση. Τι συνδυασμός όμως;!
Το κακό είναι πως, πάει το πολυαγαπημένο μας τμήμα!
12 κορίτσια, χα;! Ποιός να το πίστευε πως θα δέναμε τόσο;
Πάντα θα αγαπώ αυτή την τάξη.  =) Όπως επίσης και την χρονιά που μας πέρασε!  Τώρα ξεκούραση και μετά... ΔΙΑΒΑΣΜΑ ξανά!:Ρ


Και που λες..την Τετάρτη προστέθηκε ένας χρόνος ακόμα στη ζωή μου.
Άρα τα άσπρα μαλλιά, οι ρυτίδες και τα εγγόνια, είναι όλο και πιο κοντά.
ΟΠΑ! Ας φτάσουμε πρώτα στον γάμο. ο.ο
Η μέρα των γενεθλίων μου, ήταν θα έλεγα υπεροχότατη. =)
2 πάρτυ έκπληξη σε μία μέρα; Ποιός θα το λεγε..
Το ένα βέβαια, το χαλάσαμε. Εγώ και η πολυαγαπημένη μου αδερφούλα. >>
Το πάρτυ της μαμάς ήταν μία μικρή αποτυχία για αυτή, άλλα και τα κεράκια τα σβήσαμε και ευχή κάναμε και την τούρτα την φάγαμε -έφαγα βασικά εγώ με τον μπαμπά- και απ όλα. :)
Και σα να μην έφτανε αυτό, μετά από λίγο.. τσουπ. Κ άλλο πάρτυ. ο.ο
Απ τα χαζόχαζα παιδάκια που τα αγαπάω γαμώτο τους ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ.
Και αυτό το χάλασα. Η ΕΞΥΠΝΑΔΑ ΠΛΥΜΜΗΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ. :G
Φρόντισα όμως να μη το καταλάβει η αδερφή μου. =) Κάτι είναι και αυτό. :3
Δεν άντεξα να φάω και δεύτερη τούρτα, άλλα για το καλό... είπα να δοκιμάσω!


Και τώρα, κάθομαι στο ημίδιπλο και μαλακό κρεβάτι της μαμάς, με μία διάθεση 0 στα 100. Ψάχνοντας ταινία να δω και ακούγοντας adele. <3

Καληνύχταα~



http://www.youtube.com/watch?v=FlsBObg-1BQ&feature=related 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου