Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

EVERYTHING?!

Good morning sunshines!
Η μέρα μου χθες ξεκίνησε τέλεια και κατέληξε σκατά. Η σημερινή ξεκίνησε σκατά και έχω μια εντύπωση πως θα καταλήξει καλά. =)

The theme today iiiiiiiis... uhm, let me think. IS EVERYTHING!

Υπάρχουν στιγμές που θα 'θελες να κρατήσουν για πάντα. Υπάρχουν άτομα που θα 'θελες να νιώθεις σίγουρη για αυτά. Υπάρχουν καταστάσεις που λες ''και τώρα πως έγιναν όλα έτσι;''.
Τίποτα απ αυτά δυστυχώς για μένα, δυστυχώς για όλους μας δε γίνεται να αποφευχθεί.
Δεδομένο δυστυχώς ή ευτυχώς δεν είναι ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ. Και πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτό.

( Και τώρα μου ΄ρθε να τραγουδήσω το υπάααααρχουνε στιγμεεεεεες που δε μπορώωω, όσο και αν προσπαθώωωωωω να σε βγάλω απ το μυαλόοοοοο, οοοπα! )

Σε λίγο θα μαγειρέψω με τη μαμά. :Δ
Συνήθως όταν την βοηθάω καταστρέφω όολη την κουζίνα, άλλα προς θεού! Ξέρω να μαγειρεύω!
Ο μπαμπάς τουλάχιστον έτσι λέει. :3

Σημερα, θα βγάλουμε τα παιδιά, την παρέα ξέρεις.. Για τα γενέθλια μας ( εγώ και η αδερφή μου ).
Δε ξέρω που θα πάμε, άλλα πάντα περνάμε καλά μαζί και με κάνουν να ξεχνάω τα πάντα. Σχεδόν. χμμ.
Δεν έχω αποφασίσει επίσης τι θα φορέσω, νο νο. ο.ο
Συνήθως αποφασίζω 2 μέρες πριν. Το μόνο που ξέρω είναι πως θα βάλω κάτι, το οποίο μου έστειλαν χθες και μόνο και μόνο που θα φορέσω αυτό θα νιώθω όμορφη!

ΠΑΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΟ ΑΝΙΜΕ ΜΟΥ~
Α, ΝΑΙ! Ξέχασα να πω, ότι είμαι στα πρόθυρα να ερωτευτώ τον L.


Nyuuuuuu

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου